mandag den 28. november 2011

Snik snak...

... om alt og intet.

Igen, igen, igen fik jeg sludret med Theresa i timevis indtil en af vores telefoner afgik ved mangel-på-strøm-døden, denne gang var stakkelen det gik ud over min. Det er fantastisk at tage sig til til meget lange telefonsamtaler ind imellem især nu hvor vi bor langt fra hinanden (ja en amerikaner ville nok grine af den sætning men det er altså langt fra Nordjylland til Djursland nå!:))

Men vi fik i hvert fald vent irriterende ting, lavet et par aftaler og så fik jeg grinet igen, igen, igen. Endnu en ting som jeg altid gør sammen med Theresa (eller i den anden ende af røret).
Til jer som det skulle være forbigået, så var der voldsom storm i Nordjylland igår og jeg var ærlig talt ret bekymret for Theresa, som efter krav fra hendes job skulle vove sig på nakken af cyklen ud i Aalborgs stormfulde gader med svævende skraldelåg, løbske grene og tagsten på jagt efter ny bolig flyvende om ørene. I kan da også to jeg havde ondt af hende igår, da hun smsede mig i går og fortalte hendes ben var blå efter to cykelstyrt. Men akurrat ligeså ondt, som jeg havde hende lige så meget skræld grinede, da en lettere slukøret Theresa måtte tilstå de blå mærker kunne vaskes væk ;) Sådan går det med mørke blå cowboy bukser og sillende regn ;)

Jeg glæder mig allerede til at se hende i Aalborg til shopamok og hyggedag i næste uge og igen til nytår og 1 nytårsdag med skøn film.


Så Theresa, du bekymrede og mistænksomme - jeg håber du tilgiver mig for blog indlæg og billede og ser lige så meget frem til super hyggelige december/januar dage som jeg gør!!

"Gode venner er som stjerner, man kan ikke altid se dem, men man ved at de er der." Sarah Zobel Kølpin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar