søndag den 20. november 2011

Af med håret....

eller i hvert fald noget af det ;)

Først vil jeg komme med en med stærk opfordring. Overvejer du at få lavet krøller, så bid i det sure æble og betal det, som det koster, ved en rigtig frisør. LAD VÆRE at tage på frisørskole!! Det er efterhånden et halvt år siden (hvis det ikke er mere), jeg fik lavet krøller. Først og fremmest krøllede det ikke ordentligt - puddel nogle steder og fuldstændigt glat andre.. Havde det så bare været det, men nej. Mit stakkels hår blev fuldstændigt ødelagt. Resultat spaltninger og jeg falder værre end en hund!! Jeg fik så klippet over halvdelen af mit lange hår af, men spidserne var stadig ødelagte - jeg håber jeg kan få klippet nok af imorgen til at redde det hele den her gang.

Øv øv møg hår :S Nå men det bliver nu godt med en ny frisure :) Så vi ses nok til et lille blog indlæg med billeder af nyt hår imorgen ;) Jeg tænker noget i den her stil, med den farve som i ser i højre hjørne (det var mit eget hår i oktober sidste år) :)

"Du kan ikke hindre sorgens fugle i at flyve henover dit hoved,
men måske kan du forhindre dem i at bygge rede i dit hår"
- Kinesisk ordsprog,

1 kommentar:

  1. kender jeg godt.... nu havde jeg endelig fået håret til være skulderlangt og så skulle jeg kun lige have klippet spidser.. det endte med at jeg nu har halvdelen tilbage, som i gym :( Men mange siger at det klæ'r mig så det må jeg jo tro på. :S
    Men kæresten siger at der ikke må ryge mere af... ellers ender det med at mit bliver kortere end hans... :D

    Men håber det går med det hår du skal have i morgen.. håber på at se det på bloggen... følger jo med i hvad der sker.. :)

    Hmm, måske skulle vi snart finde ud af nogen igen, det var mega hyggeligt sidste gang, for MEGET lang tid siden.. :D

    SvarSlet