torsdag den 24. november 2011

Dengang ved frisøren...

Jamen jamen så glemsom man kan være :) Jeg kiggede lige billeder på min mobil og kom i tanke om jeg tog nogle fiiiine billeder, da jeg var ved frisør som jeg slet ikke fik brugt, så her kommer de.

Jeg elsker at værre ved fisør! Det er to timers forkælelse med hårvask, massagestol, hyggesnak og bladlæsning! Og så kommer man ud derfra og er meget kønnere end før det kan man da kalde en win-win situation (sorry - har lige set gamle punkt 1 reklamer på youtube og nu sidder den altså fast). Jeg ved godt man ligner et grimt juletræ, eller noget der har været fanget i en vindtunnel fyldt med toiletpapir, mens man sidder der, men pyt det gør alle de andre jo også :)

Især her når vi nærmere os julemåneden er det hyggeligt, for mens farven stivner i håret på en (eller hvad det nu er det fortager sig der oppe), så fik jeg læst om alt fra Rasmus Seebach (der synes han har go' stil) til adventskranse, der jo ikke behøver at være kranse, og så løb tænderne i vand til de mange gode opskrifter - så det var godt man havde kaffen til at tage det væreste ;)

Meeen jeg vil sige jeg var en anelse bekymret over den orange farve, der blev klasket i hovedet på mig den her gang. For ja!! Den var orange da Charlotte (min frisør) klaskede den i hovedet på mig.. og den blev ikke mindre orange af at sidde i håret. Kast selv et blik over på billedet og se hvorfor jeg var skræmt :) Men håret blev da heldigvis ikke orange, men meget meget rød i striber, som nok husker fra mit tidligere blogindlæg, så helt slemt var det ikke.

Det var nu ikke helt meningen, det skulle blive helt så rødt som det blev men skidt pyt. Det er godt med lidt kulør her i de kolde lange vintermåneder, og så behøver jeg jo ikke Rudolfs næse til at finde vej, jeg bruger bare mit hår ;) Ej jeg synes egentligt det er flot nu - skulle bare lige vende mig til det, efter en lang periode med min egen hårfarve mere eller mindre eller bare lidt brunt. Det er faktisk næsten helt en skam mit hår ikke holder rød så godt, så efter et par vaske er farven taget lidt af (eller måske er det netop derfor jeg synes det er flot nu? U never know). 

"Forfængelighed er fornuftens kviksand" - George Sand.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar