tirsdag den 8. november 2011

Weekend sjov...

..... med Theresa.


Kan hermed meddele jeg elsker at shoppe - især når alt tøj i butikken er til halv pris.. mindst :) Fik erhvervet mig en ny vinterjakke, to par bukser og en cardigan i fredags. Jubii - det er så skønt med nyt tøj.
Og som slut på en god shoppingtur måtte vi jo lige et smut forbi Jensen, hvor vi vovede os til at prøve svinemørbraden - sikken en skam man ikke har gjort det noget før. MUMS.

Lørdag stod i afslapningens tegn og bød på hyggelig gåtur i Thorsager, lækker mad, filmhygge og et smut forbi mine forældre (Theresa havde kommet til at love mor småkager og far waldorfsalat).

Fantastisk hyggelig weekend, der gik med at lave så lidt som muligt men hygge og sjov var der masse af :) Håber på en gentagelse en gang snart - men tror Thorsagers hække mener det er bedst det foregår i Aalborg næste gang så de kan nå at komme sig over forskrækkelsen (og knækkede grene) efter Theresas pludselige overfald..

"A good friend will bail you out of prison, a true friend will be sitting next to you, saying Shit!"

2 kommentarer:

  1. Hvor lyder det hyggeligt!
    Er ny læser på din blog, og jeg glæder mig til at følge dig:)

    SvarSlet
  2. Det lyder dejligt :) Glæder mig til at se dine kommentarer rundt omkring på bloggen :)

    SvarSlet