mandag den 5. december 2011

Stortudede..

... til en film her den anden dag og jeg må indrømme, det ikke er så tid og absolut mere sjældent er det en film får mig til at grine gennem tårene.

Filmen jeg så var Charlie St. Cloud. En skøn lille film om at miste, at give slip og indse hvor umuligt det end synes, så går livet videre selv efter de værste tab. Plottet er godt og filmen i sig selv er go', men det pinte mig faktisk lidt jeg måtte give mig og indrømme Zac Efron (du ved ham med grydehåret fra de irriterende High School Musical film?!) er blevet en imponerede god skuespiller.



Nå men nu er det vist på tide at hoppe i seng. December er jo en travl måned og imorgen er det vaksetøj, kigge på studier og pakke tøj til Theresa besøg dag :) Glæder mig... :)

"Man har et standpunkt til man tager et nyt." - Jens Otto Krag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar