lørdag den 26. november 2011

Mit navn er Karina og jeg er...

....en krusedulle!

Eller det har jeg, jeg da i hvert fald lige læst, jeg er. Jeg laver nemlig altid kruseduller, når jeg taler i telefon, når jeg er i skole, når jeg er til møde - kort sagt hver gang det er krævet at jeg skal sidde på min rumpe og lytte til en eller anden pludre løs.


I følge Femina er det ikke fordi jeg keder mig, men for at hjælpe mig på min egen koncentration. Sorry Femina men jeg tegner altså kun kruseduller, når jeg lytter til mennesker, der snakker langsommere end en snegl kravler eller bare vrøvler om noget der er komplet uinteressant for alle andre end dem selv (faktisk har mennesker, der ligefrem lader til at kede sig selv med deres snik snak). Betyder det jeg ikke er en rigtig krusedulle alligevel? Måske jeg kun er en krummelure så ;) 

Go' weekend til jer alle :)

"Jeg er en bjørn med en meget lille hjerne og lange ord irriterer mig" - Peter Plys.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar