mandag den 25. april 2011

Nogle få ord fra en glad putteklar kartoffel

I skrivende stund dasses der på sengen og den her gennembagte kartoffel er snart putteklar :)


Pandekage med is, vindruer, honning-
melon og jordbær shake :)
 Forårssolen har varmet mig godt igennem idag og glæden sidder stadig i min trætte krop. Dagen har budt på hygge med min fantastiske storesøster Mona. Hun kom på besøg her hos mig (havde nemlig lokket med pandekager og jordbær milkshake - hvilket heldigvis blev et hit).
Der er meget få ting i verden jeg holder mere af en at sidde udenfor og spise og hygge - hvilket var hvad vi gjorde idag. Sådan rigtigt skovtursagtigt selv om man ikke er mere end få meter fra sin dør mens man mærker solen varme ens vintertrætte krop igennem og give den nyt liv og humør!


Smukke Thorsager
 En gå tur gennem mit smukke Thorsager er nu heller ikke at kimse af. Jeg må indrømme at hvis jeg flytter til Rønde hvilket jeg nu nok ender med at gøre, kommer jeg til at savne den lille by's ro og skønhed. Kirken, hestene på hver anden mark og de gamle huse - sikken et held mor og far stadig bor i byen så man har en undskyldning for et visit i ny og næ. :)




Min skønne søster og jeg.

Nå men for at komme tilbage til min dag - jeg har virkeligt nydt at være sammen med min søster idag. For nogle år siden gik vi igennem en periode hvor vi næsten ikke kunne se på hinanden uden at skændtes, men jeg er glad for at den er ovre. Der er helt sikkert længere tid mellem vi fysisk ser hinanden nu, men vi taler stadig mere sammen end nogensinde før (ovre fjæsen, mobilen osv.) og når vi så ser hinanden hygger vi, griner og er glade. Dagen idag har være sjov, hyggelig og det er dejligt at bruge tid sammen med hende og tale om alt mellem himmel og jord. Alle kvinder i verden fortjener at ha en søster :)

"At have søstre betyder at man aldrig er alene i livet"
- Linda McFarlane

Ingen kommentarer:

Send en kommentar