torsdag den 14. april 2011

Når enden er god, er alting godt

Ja jeg startede jo dagen med at være lidt halvknotten, som nogle nok har opdaget, men efter selv om jeg aldrig faldt i søvn igen, blev dagen alligevel ret så god.

En gå tur en det smukke forårsvejr igennem en by som Thorsager, hvor halvdelen af alle husene er gamle og faktisk rene små kunstværker at kigge på, bliver humøret jo fluks bedre - men glemsom jeg er, glemte jeg at jeg burde have været et smut forbi biblioteket. En Primo Levi bog som en veninde har anbefalet er nemlig kommet hjem, så nu håber jeg, at jeg når det imorgen - eller må den pænt vente til på mandag..... 

Og så har man jo været til barnedåb i dag... Sikken dog nogle fine små prinser og prinssesser vi har - og Vincent og Josefine er da nogle pæne navne (især Vincent som jeg altid har været ret vild med - men det er jo også typisk Mary og Frede at hugge et potientielt navn til mine kommende børn). Har dog bestemt mig for at jeg er så glad for navnet Isabella at jeg nu nok alligevel ender med at ha en datter med det navn på et tidspunkt - for man kan jo nok ikke adoptere den lille charmetrold vel????
Men Isabelle, Rebecca og Lucas lyder nu meget godt ikke??? Om den kommende mand ikke skal bestemme noget siger i? Nej hvis jeg skal føde - bestemmer jeg nævnene på kuldet ;)



Altså altså sikke noget pjat og mange år ude i fremtiden. Mit nuværende dilemma er meget værre og har intet med navne at gøre men farver!!! Skal min kommende kjole (og det er inden for et par dages fremtid den bliver bestilt) være rosa eller blå?? Hvis i har en mening så speak up :)



"Bag skyerne er himmelen altid blå"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar