fredag den 15. april 2011

Det værste i verden...

er at kaste op!

Jeg er ikke syg lad mig skynde mig at få det på plads, men jeg må ha spist noget jeg ikke kunne tåle (kunne dog godt tænke mig at vide, hvad det noget er, da jeg ikke har nogle planer om at spise det igen på noget snarligt tidspunkt!)

Først nu har jeg vovet mig til at tændte computer. Jeg hader simpelthen at kaste op, for selv om man ikke som sådan er syg er man alligevel bundet til sengen med en spand (eller til toilettet). Hvis det så bare var det, kunne jeg nok leve med den gyselige smag i munden, men det der vedblivende krampetrækninger ens krop laver, er det mest ubehaglige! Som om man ikke kan kontrolere sin egen krop - puha nej. Håber det er ovre nu!!

Vil også gerne undskylde til de 3 mennesker, der har forsøgt at komme i kontakt med mig på mobilen idag - har simpelthen ikke haft hverken lyst til at smse eller snakke!

Nå men nu til et lidt mere munteret emne:

Valget faldt på den blå kjole, som jeg netop nu har bestilt og jeg glæder mig allerede til at tage den i brug til sommer!!

og så kom jeg sørme også til at bestille et fint tørklæde til kun 24,95 ,-

Så mangler vi jo bare en ståhat og en stor flot taske så er jeg klar til strandtur i stor stil ;)

Hvad skulle man dog gøre uden H&M??

"At shoppe er kuren for alt" 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar