søndag den 10. april 2011

Al begyndelse er svær...

... men også spændede.

Jeg er "mor" til flere forskellige blogs - men har alligevel bestemt mig for at starte en ny op. Det betyder dog også en af mine gamle bliver lukket.

Mit lærdommelige liv vil ikke længere være aktiv.

Men det vil siden her tilgengæld. Jeg har savnet at blogge på dansk og jeg tror og håber at denne blog vil blive brugt en del mere end Mit lærdommelige liv blev i sin levetid... Jeg vil forsøge at bruge bloggen her som en slags dagbog. Den skal være et afløb for mine tanker om stort og småt - så vel som et galleri for verden's skønhed i form af musik, film og kunst.
Alle som kender mig eller som før har fulgt mig på en af mine personlige blogs - Mit lærdommelige liv eller min engelske My life - Nothing but a Song - ved jeg er glad for at skrive så hvem ved måske der popper et af mine personlige digte op i ny og næ også.

I hvert fald velkommen du nye blog - håber vi får gode stunder sammen. Og til alle jer læser - håber i kan lide hvad i ser og vil stoppe forbi fra tid til anden. Lad os håbe denne blog bliver en vane for:

"Motivationen er det der sætter dig igang. Vanen er det, der holder dig gående."
J.R

Ingen kommentarer:

Send en kommentar