fredag den 22. april 2011

Den lune jyde er gået død..

men andre ord Theresa snorkbobler efter dagens mange strabaser. Damen her er egentligt også temmelig træt men med den solbrandte næse jeg har erhvervet mig falder jeg da vist ikke sådan lige i søve - den lyser jo hele rummet op!!


Theresa i Århus (dog ikke sikker på
om det er hende til højre eller
venstre)
 Igår var der dømt shopping i Århus og her blev den lange ønskede sommerhat så anskaffet!! Jubiii og en ny flot t-shirt (hvilket bestem ikke var meningen, men sådan noget sker altid når man er sammen med hende Theresa), samt et par bh-er og noget baresso iceblend. Baresso er simpelthen et must for hver en storbys tur!! Men nogle burde putte et warning label på de dersens vanilie iceblend for dem bliver man jo total og fuldstændigt afhængige af!
Og der skal da også afsendes en kæææmpe tak til Theresa herfra for al den dejlige mad inde på Jensen's! En menu med nachos, byg-selv burger og belgisk chokoladekage kan bestemt varmt anbefales (især sidst nævnte mmmmmm).

Dagen i dag har også være skøn. Fantastisk påskevejr vi har! Og turen til Kalø var da bestemt et hit, hvis jeg får den lejlighed i Rønde tur jeg snildt det kunne gå hen og blive mindst en ugentlig tur!
Det er sommer, det er sol og det er påske!! Og en glædelig en af slagsen ønskes det herfra med en spådom om maaaaange flere solskinsdage (det siger vejrmanden i hvert fald ;))

"Heks uglen er fløjet"
Dagens citat sagt at Theresa efter nærsyn af en kjole i Rønde ;)

1 kommentar:

  1. Spændende med den lejlighed, Karina! Håber du får den, selvom Thorsager jo er en skønno by :)

    SvarSlet