torsdag den 14. april 2011

Forkert nummer

Er lidt utilfreds her til morgen! Her startede dagen nemlig klokken seks (og som den natteravn jeg nu er sluttede den igår først kl 3), men pyt med det, det tager jeg gerne med, hvis det betyder jeg skal på arbejde - men nej. Opkaldet var fra et eller andet meget morgenfrisk kvindermenneske, der lystigt kviderede, "Ej det må du sørme undskylde - jeg har da vist fået forkert nummer. Jeg håber da ikke, jeg vækkede dig??"
Og så er det lige mange lukker øjnene, tæller til ti og svarer meget pænt, at det gør skam ikke noget - hvorefter man bander hende langt væk hele vejen ud på toiletet.

Hvordan kan det være, at hver gang jeg vågner, så skal jeg tisse?? Hvad bilder den blære sig ind - hvis jeg havde været vågen de tre timer, havde jeg da aldrig haft brug for at rende på toiletet. Tror altså den gør det med vilje!!
Og hver gang man først har været oppe, kan man jo aldrig falde i søvn igen! Min løsning er at brokke mig på bloggen så nogle af de dårlige engergier kan forsvinde; pist bort med strømmen ind i the world wide web, mens jeg sipper af en kop koffeinfri te.


Om lidt putter jeg mig så godt ned under dynen, lukker øjnene og lytter til tonerne af Bliss med mobilen på lydløs og regner ikke med at dukke op mellem dynen og puderne, før de første solståler rammer mig ved en 10-tiden (der lover meteologen i fjernsynet nemlig at foråret vender tilbage til Djursland)...

Så godmorgen og sov godt her fra...

"Det er bedre at sove på en ting i forvejen end at ligge vågen på grund af den efterfølgende." -Ordsprog

Ingen kommentarer:

Send en kommentar