tirsdag den 6. december 2011

Julebagning....

.... noget af det hyggeliste ved december er at rende rundt i et køkken til duften af vaniliekranse (aka. vaniliekager mit tilfælde) og til tonerne af julemusiken fra radioen (eller mig tilfælde computeren). Jeg elsker at hygge med kagebagning og madlavning og jeg glæder mig til jeg en dag har mit eget køkken (jeg bor en en et-værelses) at gå amok i....

men her er i hvert fald lidt billeder, der kan få tænderne til at løbe i vand - jeg dufter i hvert fald stadig af en blanding mellem kakao, vanilie og kanel.. mmm :) Nu er det i hvert fald afsted mod Aalborg og Theresa med mig..

Chokolade Cookies bliver mixet

Kagedåserne der er kørt i stilling 

Far tænder gasovn (for det tør jeg ikke - ingen svendne øjenbryn til mig tak :)

Jødekagerne er ovnklar

Og så er der kager :D
"Et kompromis er kunsten, at dele en kage så alle tror, de har fået det største stykke." - Winston Churchill

Ingen kommentarer:

Send en kommentar