onsdag den 21. december 2011

Føler mig rigtig sløv...

... og slatten og ugidelig idag. Så det er godt dagen er ved at være slut.

Men imorgen står den på pyntning af juletræ nede hos de gamle. Der er simpelthen ikke noget hyggeligere end at pynte træ, så det glæder jeg mig til - men jule musikken skruet op for fuld udblæsning ;) HYGGE :)

Igår var jeg en tur i Den gamle By med Katja. Den gamle By er altid et skønt sted, men jeg anbefaler man besøger den om aftenen, hvis man gæster den i julen. Der var stadig lyst, da vi tog derfra og det er som om julehyggen først rigtig rammer byen når daglyster forsvinder. Det og den manglende sne i år gjorde byen lidt mindre hyggelig end jeg husker den.

Man Katja fik da leget Julenisse, da hun opdagede en eller anden spøgefugl have ønsket sig en tampon inde i kalenderhuset ;)

Men nu er de travle juledage overstået, gaverne er købt(dog ikke pakket ind men jeg har jo et par dage endnu;)), kagerne er bagt, julebesøgene er aflagt - så nu ser jeg frem til en stille og hyggelig jul med familien og et skønt nytår sammen med Theresa :)

"Christmas is a time when you get homesick - even when you're home" - Carol Nelson

Ingen kommentarer:

Send en kommentar