fredag den 9. december 2011

Aalborgtur...

... er altid en farlig ting! Jeg kender simpelthen ikke nogen, der er så god til at lokke andre til at bruge penge, som Theresa!! Heldigvis for mig den her gang gik det bedre med viljestyrken (men også kun fordi jeg havde en huskeseddel til alle julegaverne at fokusere på).

Men SKØØNT - de fleste er ordnet nu!! Dem til Elisabeth, Mona, Mor, Far og Katja er ordnet - så nu mangler jeg bare et par stykker og så en halv til Theresa, men hun er jo ikke nem at købe til når hun står lige bag ved - måske man skulle have betalt manden til at parkere hende i toppen af pariserhjullet? Ja for sådan et var vi også oppe i!! Og jeg elsker pariserhjul - det er så hyggeligt og smukt at se alting fra oven for en gangs skyld :)

Og i bio var vi da også (det er jo næsten en fast begivenhed hver gang i er sammen - og det er så hyggeligt at have en at tage i bio med). Theresa havde vundet billeter til Niceville (eller The Help, som den hedder på engelsk) og hun var så sød at dele dem med mig, hvilket jeg er fantastisk glad for hun gjorde, for jeg tror nemt det kunne være en film jeg ellers var gået glib af. Du ved en af de der film, som man er sikker på er god, men aldrig rigtig får taget sig sammen til at se alligevel og det ville have være en skam. Fantastisk film, genialt plot og utrolig imponerende skuespil - kan du nå det så smut ind og se den :)



Mad på klostertorvet (og kage og varm kakao mmmm) var nu heller ikke at kimse af :) Alt i alt et par skønne dage i godt selskab og jeg glæder mig allerede til nytårsaften (og nytårsdag med nytårsfilm) i Theresas hyggelige og yderst underholdende selskab!

“Det er så meget venligere med to.” - Peter Plys

Ingen kommentarer:

Send en kommentar