torsdag den 18. august 2011

Ting jeg ikke er god til...

1. stå på hovedet
2. matematik
3. og skrive taler!!

Der er sikkert maaaange flere ting og de fleste er jeg klar over men nr. tre fandt man så lige ud af i dag! Det er første gang jeg har givet mig i kast med en egentlig tale, ellers har jeg bare vrøvlet lidt af mig eller snoget mig helt uden om, men Katja er min bedste veninde og når hun nu har bestemt sig for hun vil giftes synes jeg det mindste jeg kunne gøre var at gøre et ærligt forsøg på at skrive en lille tale til hende og Rasmus (gommen).

Tale er jo også bare det smukkeste.. Festsange er irriterende (når der er mere end 1-2 stykker) og selskabslege er dumme..

En tale blev det dog til... håber den lever op til forventningerne og at jeg kan lære det meste udenad inden lørdag..

Et tidligt tillykke til Katja og Rasmus herfra :)

"Gift dig ikke med den du kan leve med - gift dig med den du ikke kan leve uden"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar