søndag den 7. august 2011

En forsinket beretning om sidste weekends begivenheder...

Ja jeg har længe tænkt jeg ville skrive dette her blog indlæg men hver gang jeg tænke nu skulle det være var der liiiiiige noget jeg skulle og så kom jeg fra det igen.. Kender i det?? Her sker det i hvert fald ofte (især når det man bør gøre har noget med med opvask at gøre ;))


Theresa i sit smukke køkken
 Nej men nu skal i høre sidste weekend var jeg jo i Nordjylland. En af mine veninder har flyttet (ja det har to af dem faktisk men det er hende der har flyttet i verdens fedeste lejlighed vi snakker om her). Faktisk er den så fantastisk den næsten fik mig til at overveje at flytte til Aalborg (selv om storby nu ikke liiige er mig og hvis det endelig skulle være er Århus jo den by jeg normaltvis er forelsket i....) Men den her lejlighed er altså fantastisk - den ligger perfekt. Ikke for langt fra byen men alligevel så langt der ikke er den voldsomme bilstøj og med den fineste lille atriumgård (og dørehåndtag på der så fine jeg nok bliver nødt til at hugge dem engang... desværre har hun jo nok en ide om hvor hun kan finde dem ;P)
Ud over lejligheden er smuk og lys ligner opgangen noget fra Huset på Christianshavn og så har hun sin helt egen lille Meyer (i form af sin udlejer), der smider krøyerkugler over alt (en væg skulle bygges op i soveværelset).

Nå men det jeg jo i virkeligheden slet ikke det jeg skulle blogge om... Det var jo grunden til jeg var i Aalborg jeg skulle skrive om.. Jeg har jo som førnævnt en veninde der skal giftes her om ikke såååå længe, så mig og Theresa (veninden med den overskønne lejlighed) bestemte os for at holde en tøsedag for hende i stedet for et Polterabend, da Katja (veninden der skal giftes) ikke lige er typen der drikker sig en kæp i øret - og jeg tror at manglen på kæppen så vel som grimme t-shirts og hjælp jeg skal giftes udfordringer var værdsat).

I stedet brugte vi et par dage på stor indkøb til en lækker middag (og vi fik købt alt alt for meget mad - men det er vel egentligt også bedre end for lidt er det ikke???) og på at forberede et "hvor godt kender du din veninde spil" inpireret lidt af EGO.


3 sommerglade piger på Egehol
 På selve dagen da Katja ankom drog vi så mod Egeholm i høj solskin (måske lidt for høj solskin der resulterede i nogle meget afbrændte skuldre) for at tage på en travetur i bedste Katja stil med madpakke og badetøj på ryggen (ikke at badetøjet havde været alt for nødvendigt for selvfølgelig insisterede den kommende brud på nøgenbadning og soltørring - som nok ved nærmere eftertanke fra skyld i en stor del af solskoldningen)...
Alt i alt var Egeholm-turen fantastisk.. En hyggelige dag med strand, vandplaskeri, dejlig sol, smuk natur og godt selvskab (herunder regnes alle myg og bremser dog ikke...)

På hjemvejen slog vi et smut forbi London Pub for at få et par Irish Coffee.... Inden vi igen dragede hjem til den førnævnte fantastiske lejlighed, hvor middagen ventede (næsten da...)
Menuen stod på tærter alá Karina og ostekage alá Theresa... mmmmm efterfulgt af hygge i sofaen med hjemmelavet veninde-spil :)

Alt i alt en rigtig god - men lidt trættende weekend (I blame solen)


"Gode venner kan lave alting sammen - men kun de bedste venner er i stand til at lave ingenting sammen"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar