lørdag den 20. august 2011

I weekenden

Ja så er det blevet weekend igen.. Den anden sidste før jeg for første gang vender næsen mod Viborg og pædagogstudiet. Fordelen ved netstudiet er jo jeg skal (næsten) disponere over min tid. Hvis jeg vil læse i weekenderne og holde fri nogle hverdage gør jeg det.. Hvis jeg vil læse om eftermiddagen i stedet for om morgenen er det, det jeg gør.. Skøøøønt :)

En anden fordel er at jeg kan jobbe ved siden af studiet (lige så snart jeg har fundet et job, men alt fra et supermarked, til boghandel, til kiosk, til børnehave vil være fint med mig så længe det ligger tæt på, hvor jeg bor.)

Katja (hende der skal giftes), Theresa og miiiiiig.
Nå men den her weekend skal jeg tilbringe i det nordjyske, sammen med Katja og Theresa. Katja skal giftes så morgendagen går med bryllup og søndag er der dømt afslapning i Theresa's lejlighed, herligt herligt...

Er nu stadig ikke helt sikker på hvornår jeg vender snuden hjem ad men det bliver nok mandag middag, hvis jeg da ellers kan få far lokket til at hente mig i Randers (så er det lidt billigere at komme hjem skal jeg nemlig sige dig) :)

Nå men god weekend til alle jer fra (alle) mig ;) - og neeeej jeg er ikke begyndt at se Disney juletegnefilm endnu, men der er faktisk kun tre måneder til december nu (og i mine øjne er det allerede der julen begynder)..

"Der skal to til at gøre ægteskabet til en succes, men kun én til at ødelægge det." - Herbert Samuel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar