mandag den 2. maj 2011

Her fortælles der om...

om utålmodige veninder og dagen's bedrifter.

Ja måske man skulle starte med de utålmodige veninder  (ja i ved hvem i er ;)). Jeg har flere gange blevet spurgt om jeg ikke snart kom med et nyt indlæg "på væggen" - og jo piger, her er det så! Det er jo bare sådan med en blog at det nemt kan gå hen og blive en gang vrøvl, hvis man bare skriver for at skrive. Jeg vil egentligt meget heller lave få indlæg, der har noget på hjertet end en masse fyldt med tomme ord uden mening for mig. Meeen når det er sagt er jeg dog glad for mine skriblerier er savnet, når de holder pause :)

Den eneste violette bil på Djursland
- i hvert fald i følge far..
Dagen idag er gået med en tur til Horsens med far, for at hente hans nye bil. Den gamle havde vist sprunget en toppakning (lyder som noget man siger bare fordi man ikke ved hvorfor bilen hele tiden går i stå ;)), men det lykkedes da alligevel manden at skilde sig af med skrotbunken og erhverve sig en ny - dog uden hakken. Og far er sååå stolt over sin nye volvo - "det er den eneste med den farve på djursland!" Hvortil Karina spørger, "Stod det på nettet? Hvor kan de vide det fra?" Far svarer (stadig stolt) "Nej men jeg har ikke set nogen her før!"
Og så er det lige man overvejer om man skal lade manden leve i sin lille boble eller om man skal fortælle ham at han da umuligt kan ha nærstuderet samtlige djurske biler! Han var så glad, Karina var i sit gode lune så hun lod ham leve i drømmen (med mindre han forvilder sig herind den gamle - men så er han altså selv ude om det ;))

Nå ja men turen til Horsens gik nu egentligt meget godt (på trods af en gps-dame, der siger DREJ TIL HØJRE alt imens pilen viser til venstre - tror hun har fået for meget at drikke i weekenden eller måske hun frygtede at blive byttet ud sammen med dytten.) Horsens selv er nu en spøjs by, der byder på havenisser på tagene, et gult hus det hedder Hvidt, og så mødte man jo også dette syn:

Hatting (som i de der flutes??) grill og bodega. Kunne ikke forstille mig, det er den bedste sammenblandning med fordrukne mænd og friture lugt, meeen det er ikke det værste. Kig nærmere på vinduet! Jeps du ser rigtigt. Hatting Grill og Bodega er en blomster forretning!
For at være fair mod Horsens, er det jo egentligt Hatting (en lille forstad), der er tossede og jeg åndede lettet om og ingen U2 (meget høje bono toner) gjaldede fra byen længere - for denne gang havde jeg ingen ny regnjakke at glæde mig over ;) Og jeg er nu ret vild med de små finurligheder livet ind imellem byder på!

Er de ikke fine?

Hjemturen bød på en tur forbi Sunset, Baresso (far synes altså sådan en iskaffe er en mærkelig ting - men da jeg endeligt fik lokket en slurk i ham, forsvandt er lige pludselig en kvart kop.. tsk tsk.. ;)), et smut forbi HM efter en hat til mor (hun var misundelig på min solhat den kære dame - men nu har hun sin egen så behøver jeg ikke længere holde så skarpt øje med min :)) og tur i kvickly hvor jeg fandt et par søde nye bher :)

Alt i alt en god dag! Hvad mon dagen imorgen byder på? Måske lidt oprydning, opvask og tøjvaskning? Knap så spændede men det skal jo gøres!!

"At tie er at samtykke" -Bytyder det jeg giver far ret i hans volvo er den eneste violette på de djurske veje?? Godt man ikke har nogen rigtig mening om biler hva?? ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar