søndag den 15. maj 2011

Det er sommer, det er sol og det er søndag :D

eller næsten da i hvert fald ;) Sommer er det vel alligevel ikke helt endnu - men en smuk forårs søndag morgen er det da i hvert fald.
Der er nu noget specielt over morgenen, selv om et A-menneske bliver jeg nu nok aldrig. MEN der er nu noget fantastisk over det gyldene skær morgenen giver verden og så er der den der forventnings glæde til en ny dag. Den kan bringe lige hvad man ønsker...
Skal man tilbringe sin søndag i sengen med film og gode bøger? Skal man tage på visit ved venner og familie? Eller måske en tur ud i det blå, blomsterne smukke forår med madpakke og bog under armen?



Ja smil og verden ser kønnere ud. Jeg ser frem til min søndag - selv om jeg endnu ikke er sikker på hvad den bringer :) Men jeg kender i hvert fald tre søde mennesker der fylder år idag så mon ikke solen bliver ved med at skinne smuk? :) Her er i hvert fald en glad søndags hilsen fra mig forfulgt af en glad gammel dejlig dansk sang! :)


Og lad os bare bruge den dejlige sang til dagen's citat også ;)

"Det er sommer, det er sol og det er søndag. Alle hjerter er så glade og fri. Smilet frem - det bliver dit ansigt jo så kønt af. Alle fugle kan en glad melodi."

Ingen kommentarer:

Send en kommentar