onsdag den 4. maj 2011

ARGH!!!

Hvis der er noget jeg ikke har tålmodighed til, er det computere, der driller :S Og idag har været dagen, hvor den bare ikke har lavet andet end at gå mig på nerverne!!

De sidste par dage har den i tide og utide poppet op med et skildt om scriptet på denne side er beskadiget eller noget vrøvl hen af i den stil - og det er det ikke nemt at gøre noget ved når man ikke ved hvad et script er! En anden ting er en fil som bare nægter at blive slettet fra min eksterne harddisk!
Prikken over i'et er dog at min eksterne harddisk nægter at lade mig flytte en fil over på den (fordi den er for stor) - heldigvis har jeg en sød veninde der forsøgte at hjælpe, men så bestemte computeren at nægte mig adgang via kommandoprompten!!! That's it - tror det er bedst for min computers ve og vel at jeg giver op for nu - eller ryger den bare ud af vinduet!

Ellers har det egentligt været en meget hyggelig indedag idag med pizza og tøsefilm (Life as we know it - klar anbefaling herfra), så helt skidt har dagen da ikke været...
Hov og Theresa-pigen har forresten fundet vej til twitter så nu bliver man også fulgt (stalket??) at hende der ;)

"Det bedste middel mod vrede er en smule eftertanke" - Seneca

Ingen kommentarer:

Send en kommentar