onsdag den 18. januar 2012

Uuuh så er det imorgen...

... at praktikken starter :)

Jeg er sååå spændt - glæder mig virkeligt til at komme ud og prøve kræfter med mit kommende fag. Jeg har aldrig arbejdet med voksen handicappede før og jeg glæder mig virkelig til at finde ud af, om det er den del af pædagogfaget, jeg skal fordybe mig i eller om jeg slet ikke dur til det. Jeg har hvert fald tænkt mig at gøre mig bedste og tage imod alle de udfordringer og indtryk de næste tre måneder nu byder på!

I dag har tiden gået med at se Dirch, drikke rød sodavand og slube min nye yndlingsis i mig ;) En klar anbefaling herfra :)

Mmmm muuums :) Køb den, smag den :)
Og jeg har da også forsøgt mig med en ny frisure idag ;) Kedede mig lidt og syntes jeg jeg trængte til lidt nyt -om det helt er mig ved jeg nu ikke... Det skal nok lige prøves en gang eller to inden jeg bestemmer mig :) Kig engang:




Det får da i hvert fald det lange hår væk fra hovedet, mens man ser film og spiser is - FORDEL ;)

"Two roads diverged in a wood and I, I took the one less traveled by, and that has made all the difference in the world" - Robert Frost

Ingen kommentarer:

Send en kommentar