tirsdag den 10. januar 2012

Januarshopping og biotur.....

.... med Mona igår :)

Det blev en skøn men utrolig kold og sjapvåd dag. Skidt pyt med det, når man er i godt selskab (og har nok af butikker at gemme sig i) opdager man næsten ikke møgvejret. I hvert fald ikke så længe ens kære søster heldigvis havde efterladt sin kæmpe paraply derhjemme, så man ikke selv skulle springe for livet, alt imens man griber delikate glas dimsedutter, som tøsebarnet og monstrumet, der stikker ud af tasken, sender tordenende mod gulvet hver gang hun drejer sig rundt ;)

Det er jo januar og udsalg, meeeen januar er også altid en meget slunken måned, så det gælder om at kigge og ikke købe. Så jeg fik kigget - se selv her:






Meeeen havde faktisk også tilladt mig selv jeg måtte bruge lidt penge :) Jeg måtte købe et bælte (fandt ikke noget jeg gad eje), første sæson af Fringe (udsolgt :S) og et par støvler (svært at vælge men lykkedes til sidst). 

Sååå først støvlerne som jeg er heeelt forelsker i :) Hvad skulle man dog gøre uden Deichmann?? De koste kun 299,- skønt skønt - så kan der måske blive til et par smart sko i foråret også ;)


Der kigges og vurderes og overvejes, hvilket par man nu skulle vælge... for synde og tage to? - Ej det går ikke ;)


Og der ligger de så i kassen, ved kassen klar til at blive betalt :)

Og så kom de med hjem :) Uh de sidder nu godt der på MINE fødder ;)

Som sagt havde de jo hverken et bælte jeg gad eller den serie, jeg ville have, så jeg besluttede mig for at købe lidt hårpynt i HM - for det kan man jo altid bruge ikke sandt ;) 


Pyntestas fra HM til en værdi af 80,-

Dagen sluttede med en tur i bio for at se den lææææænge ventede Sherlock Holmes - A Game of Shadows. Den kan jeg virkeligt anbefale i tager ind og ser!! Jude Law er fantastisk og Robert Downey Jr. er genial - det bedste filmpar længe! Elskede filmen, som var lige så god som den første! Se den!! 


Alt i alt havde vi en skøn dag og jeg glæder mig allerede til næste Århustur med min skønne søster :) 

"Din søster er den første, der kritiserer dig, men hvis andre prøver på det, forsvarer hun dig til verdens ende."

Ingen kommentarer:

Send en kommentar