tirsdag den 3. januar 2012

Hygsom og slatten nytårsaften...

... som blev fejret i Theresa's ligeså sløve selskab som mit! Selv om vi begge to var sådan omtrent lige slattene var det en super hyggelig aften med vafler, bage kartofler, fyldt kylling, bordbomper (som Theresa havde insisteret på men egentlig var lige så bange for som mig ;)), og gamle danske film :)

Nytårsaften siger mig egentligt ikke så meget - fyrværkeriget er da flot men har aldrig forstået hvorfor krudt skal være lovligt lige præcis den dag, hvor alle tosserne med cigarne i mundvigen står og dingler og er møgfulde når lunterne skal antændes, har jeg nu aldrig helt forstået. Så i en kombination af respekt for mig ikke liv, mistillid til fulde skydegale tosser og en almen forståelse for tyngdekraften (det der kommer op, dumper også ned på et tidspunkt og jeg er sikker på jeg nok skal få en pind lige i knolden en dag), går jeg pænt bliver inde og kigger på de flotte farver i ly af husets tag (heldigvis så Theresa på sagen på samme måde ;)).

Dagen efter var også i bedste dasestil temmelig hyggelig og aftenen gik med biograftur :) New Year's Eve kan godt anbefales og når den engang når dvdstadiet skal jeg da helt sikkert se den igen.. Så godt nytår herfra - håber i alle slap igennem uden for mange buler (når i forsøgte jer, at rejse jeg op i bordet dagen derpå) og med alle finger og tæer i god behold.

Nytårsfortsætter gider jeg ikke så sådan nogle får i ikke med på vejen men et lille citat om det nye år skal i da ha' og så kan i selv bestemme hvem i er (og gætte på hvem jeg var ;P) :) 

"Ungdom er når man får lov til at blive oppe til sent Nytårsaften. Middelalderende er når du er tvunget til det" - Bill Vaughan  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar