tirsdag den 1. maj 2012

ShopAmok!!

Har et DanKort med rystelser og dårlige nerver ;) Jeg har gået shopamok i den seneste uges tid (godt nok over et par gange heldigvis). De første fund blev gjort i Århus - da jeg var ude og købe fødselsdagsgave til min kære mor som blev 59 den 25. april - og i den forbindelse TILLYKKE MOOAR :)

Nå men i skal jo næsten se fangsten:


Nye bukser til 600,- fra SOLO og en skjorte til 200,- også fra SOLO


En kjole fra HM til 79,- og et bælte (også fra HM) til 39,-

Så gik der lige knap en uge og så meldte shoppelysten sig igen og turen gik til Randers igår som jo da også endte med at blive en ret indbringende dag :)


En rigtig fin trøje i kvickly til 75,-


Nye Bher til 100,- også fra kvickly


En ny t-shirt fra Zizzi til 300,-


og par neglelak fra Depend til 25,- i nogle fab sommerfarver :)

Og alligevel går jeg stadig med en lille drøm om alt det det onde DanKort vrissede nok af mig til jeg undlod at købe ;)))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar