søndag den 27. maj 2012

Eksamenslæsning og sommervarme...

.... den ene ting er mere skønt end den anden ;)

Vi fik udleveret vores eksamensopgave her i fredags og heldigvis var der en spændende en i opgavesættet så nu står den på oplæsning af Bowlby og tilknytningspsykologi, kognitiv/adfærdspsykologi og serviceloven.. suk suk. Ikke lige det man lyster mest når sommer varmen endelig er kommet til Danmark.

Ej man kan sige læsedelen jo faktisk ikke er så slem endda, for den kan jo foregå udenfor på en græsplæne med solbær/æble saft lige i nærheden, hvor imod når man skal til at skrive skidtet er man fanget indenfor (kan nemli ikke se en døjt af computerskærmen udenfor pga solen!)

Men jeg skulle nu skamme mig over al det brokkeri for jeg har faktsik hygget mig med min læsning idag og så har jeg endda også fået udrettet lidt på skrift - skønt skønt ;)

Her er lidt billeder fra min dag i dag:

 Der skribles og skribles for notater er nemlig skønne når det kommer til skrive processen for slet ikke at tale om huskeprocessen inden man skal ind og forsvare opgaven... dam da daaaam... :)
 Solen nydes i fulde drag i selskab med pædagogik bøger, psygologi bøger, artikler og retsinfo (den sidste kan faktisk næsten få en lille sky til at gå for min dejlige skønne sol - men igennem skidtet skal man jo ;))


Så stak jeg af fra bøgerne og ind til min koldskål ;) Endnu en dejlig ting ved sommeren :)

Nyd nu rigtigt solen alle sammen og held og lykke til jer der ligesom mig skal en tur eller to forbi et eksamenslokale :)


"Se mod lyset, så falder skyggerne bag dig" - Anonym (fundet på Madames huskeblog)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar