torsdag den 22. september 2011

Studier der fylder...

Puha hvor er det hårdt at være netstuderende for tiden. De fleste uger skal vi aflevere to opgaver og det er egentligt ikke fordi det er så slemt, på nær når man som i den her uge ikke forstår hat og briller af teksten vi skal skrive ud fra. Hallelujah for studiegruppen... Jeg tager lige et smut til Balle imorgen i håb om Simone og jeg kan få hoved og hale på det hele og forhåbentligt sent det afsted til en af drengene så de kan få det hele hægtet sammen.
Ej på trods af stress og jag med nogle af de mange opgaver og jeg at jeg synes den her er usandsynligt træls - er det jo en fantastisk måde at studere på. Ingen spildtid med lange busture hver dag til Århus - og jeg kan læse hvad der passer mig, når det passer mig. Derud over består min studiegruppe af tre fantastiske mennesker. Det er så fedt af været faldet i hak med dem fra første dag (vi lavede lige en lille justering så Marc kunne komme med i vores).

Mandagen gik med studiegruppe møde hjemme ved Ian, hvor der blev spist, hygget, drukket lidt og snakket :) Kunne simpelthen ikke være kommet i en bedre gruppe og jeg håber vores plan om at holde sammen de næste fire år kommer til at holde. Allerede nu kan jeg nemlig se at en af grundene til jeg droppede ud af læreruddannelsen var at min studiegruppe der ikke fungerede som den burde. Vi fik lavet det vi skulle og det var nogle søde mennesker, det er ikke det, men det var bare som om vi ikke passede så godt sammen. Svært at forklare hvordan, men nogle gange føler man bare man passer ind og andre gange gør man ikke...

Igen er der vist kun at sige jeg glæder mig til i næste uge, hvor jeg får besøg af Theresa (det er ved at være længe siden - så det bliver godt) og igen skal en tur til Viborg med noget trættende undervisning, men også hygge med de skønherlige mennesker Marc, Ian og Simone (min studiegruppe). Skal nok prøve at blive lidt bedre til at få opdateret bloggen her, sideløbende med studierne :)

"Humor er smilet i visdommens øjne" 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar