onsdag den 7. september 2011

Et par opfølgninger...

Jamen jamen jamen.. kom lige i tanke om der jo er et par ting jeg helt har glemt at tage op igen :) Jeg har lavet et blog indlæg om gave ønsker men jeg har helt glemt at fortælle hvad de endelige gaver blev :)

Ja først og fremmest fik jeg jo mit ur :) Det var dog på baggrund af maaaaange overvejelser :) Egentligt havde jeg ønsket mig et Christina ur men synes egentligt det var for dyrt til hverdagsbrug, så jeg kiggede videre på nettet og fandt et chanti ur (som kun kunne fås på nettet og derfor kunne jeg ikke prøve det). Til sidst måtte jeg så selv med ud og vælge skidtet :) Og det blev faktisk til et helt andet ur end jeg havde forstillet mig jeg skulle have. En del større, men virkeligt flot og ret behageligt at have på (efter jeg har vænnet mig til at gå med ur igen).


Ikke et ønske der stod på sedlen, men den gamle hårtørre valgte at brænde sammen (faktisk på min fødselsdag så jeg fik lige en ekstra gave :) Faktisk er min nye hårtørre også meget flottere end den gamle, så helt skidt var dens lidt tidlige bortgang nu heller ikke. :)


Og lidt go' duft :) Mine to yndlings faktisk. Cherry blossom fra Body Shop og Miracle - so magic (formodentligt fra Matas) :)


og nogle smukke farver fra Depend (en af dem pryder mine negle lige nu) :)


Og så nogle superflotte toilettasker som allerede har været i brug (mit studie gør jeg skal overnatte i Viborg mindst en gang om måneden) - det ser ikke helt ud som dem jeg havde ønsket mig, men jeg er nu også ret vild med de her. :)


Det blev da også til en film (Serenity baseret på serien Firefly), en serieboks (Castle er røget ind blandt mine yndlings ;)) og lidt godt musik. Agnes Obel som jeg er blevet ret vild med og Tina Dickow går man jo bare aldrig fejl af :)


Nyt flot sengetøj og den mest fantastiske pude (Welpur) - aldrig før har jeg sovet så godt og i kan tro jeg savnede den, den ene dag (på studiet i Viborg), jeg har sovet uden den siden jeg fik den den 28 august.


Og et par fine rammer (som dog ikke er blevet fyldt ud endnu men det skal nok komme) :)

Den sidste opdatering er så mit hår - jeg har jo også tidligere lavet et indlæg om jeg var træt af mig lange hår og ville ha' det klippet af og det fik jeg så :) Og i kan tro jeg er blevet glad for det - det er ikke så tørt mere, det meste af det knækkede er røget af og det er blevet farvet mørkere igen :) Det skal ikke være langt lige foreløbigt igen kan jeg sige jer... Nok snarere tvært imod :) 

"Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - That's why we call it present." - Eleanor Roosevelt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar