søndag den 3. juni 2012

En lille update...

... Ja jeg kom så ikke til frisør! Tror jeg havde klaret at dehydrerer mig selv ret så godt! I hvert fald var jeg så svimmel jeg var ved at vælte, hver gang jeg forsøgte at rejse mig!! Men væk gik det og skidt med jeg ikke kom afsted, da jeg stadig ikke helt kan finde ud af at tage stilling til, hvad jeg vil med det hår ;)

En anden og langt vigtigere update er... dam da dam!!! Vi (Simone og jeg) er færdige med vores første års opgave :) Og hvad endnu vigtigere er, tror jeg faktisk, den er blevet ret så god :) Imorgen slår jeg et smut forbi Ryom så Simone kan skrive under på opgaven og så er det på posthuset mandag :) Næste ting at være nervøs for er så, det der med at skulle forsvare opgave! Det skal ske den 15. juni og jeg glæder mig virkelig til det er overstået! :)

Skal endnu engang nok forsøge at blive lidt bedre til at opdatere bloggen, denne måned! God Søndag til jer alle og sov godt :)

"When it comes down to it, I let them think what they want. If they care enough, to bother with what I do, I am already better than them anyway!" - Marilyn Monroe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar