fredag den 15. juni 2012

Eksamen, banankage og tøsefilm!

Er dælme godt nok træt idag efter næsten ikke at have sovet i nat. Det er føste gang i rigtig lang tid, jeg har væet så nervøs inden en eksamen! Heldigvis gik det hele godt alligevel. Jeg er stadig pædagogstuderende og et 7 tal skammer jeg mig nu ikke over :) Nu kan jeg så se frem til et halvt år på Stafanshjemmet i Århus... spændende, spændende :)


Jeg har forkælet mig selv med at bage en lækker chokoladekage med hasselnødder (håber jeg da, den er blevet), hentet nogle tøsefilm, koger vand til te og om lidt gør jeg fodbadet klar. Jeg siger jer høje hæle burde forbydes!!! - hvis meget godt jeg har tænkt mig at blive pædagog og ikke stewardesse ;)

Nå men er i hvert fald glad for jeg nu kan holde weekend uden flere eksamensovervejelser, frygt og stress over læsning.

De største beslutninger jeg har at se frem til idag er:
1 hvilken te man skal vælge til sin kage? Chai, Bailey eller eventyr te!
2 hvilken duft skal fodebadesalten være med? Jasmin eller mynte!
3 hvilken af tøsefilmene skal man lægge ud med? A walk to remember, The Accidental Husband eller The Rumor Has It!

Mmm efter længere tid grundig overvejelse tror jeg svarerne bliver: Chai, mynte og The Rumor Has It ;) SKØØØNT ingen af beslutningerne involverede anerkendelse, magt, kultur eller tilknytningsteorier ;)

"Frihed er retten til at fortælle folk det, som de ikke ønsker af høre" - George Orwell

Ingen kommentarer:

Send en kommentar