torsdag den 22. marts 2012

Er igen i det der humør...

... hvor jeg er træt af alt.

Mine ting, tøj og mest af alt lejlighed. Hader lige nu at bo i en et-værelses men har heller ikke råd til at flytte til noget større som det er lige nu. 3 år (der er jeg færdig som pædagog) ved jeg dog jeg ikke orker at blive boende.

Kunne virkelig godt tænke mig at bo i Rønde, med alle butikkerne og ikke mindst busterminal tæt på, men ikke mindst en med 2 værelser. Hvor jeg jeg dog træt af at sove i mit køkken/stue!! Det er ikke noget, der har gjort mig noget længe men jeg bliver 25 her til sommer og nu er det snart ved at være nok. Jeg flyttede i min første 1 værelses i Løgtør i 2006 og boede der et år. Så boede jeg i en to værelses i Randers et års tid og nu har jeg så snart boet i den 1 værelses jeg bor i nu i 4 år og det er bare 1 år mindst for meget. I sommers overvejede jeg at flytte til en anden 1 værelses men vidste med mig selv det ikke have hjulpet ret meget, Rønde eller ej.

Kunne en million ikke lige falde ned i skødet på mig så jeg fik råd til lejlighed i Rønde med have og eventuelt en lille hund???

Suk suk suk - havde lige brug for at brokke mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar