fredag den 1. juli 2011

Gaveønsker...

Jeg fylder snart år.. (er man gammel hvis man ind imellem glemmer hvor gammel det er man bliver den her gang??).. og folk er begyndt at spørge mig om hvad jeg ønsker mig.

Ting som gavekort til H&M, MatasZizzi og Solo, flotte smykker og god musik er altid godt, men her er nogle af de ting jeg har brugt tid på at kigge på nettet efter her til aften.


Mine knive er ved at være trælse og sløve, så en ny bunke til min knivblog er velkommen :)



Min topmadras er ved at være pænt træls så en ny kan jeg efterhånden godt bruge - det samme med lagener. Begge dele i 120x200.



Nyt flot sengetøj i stil som set på billedet her er et andet ønske - ganske almindelig størrelse (aner ikke lige hvad det hedder - men enpersons dyne og pude).



Dette Christina London ur - som jeg har ønsket mig meeeget længe :) Er helt vild med det design!!



Blomstrede el./og vintage matchende toilettaske og smykkepung - ikke nødvendigvis i den stil som på billedet men dem synes jeg er søde :)



Vintage/tøset kalenderbog - den her på billedet er vildt sød - men nødvendigvis ikke lige den jeg skal ha' :)


Jeg ønsker mig også fine femine rammer som jeg kan fylde med billeder af venner, familie og oplevelser :)


”Vi bør give, som vi modtager; glædeligt, hurtigt og uden tøven, for der er ingen ynde i en gave, der klistrer til fingrene”

Ingen kommentarer:

Send en kommentar